Ještě nejste našim registrovaným zákazníkem? Zaregistrujte se a získejte 100 Kč na první nákup.
720 520 352 (Po–Pá, 8–16:30 hod.)
CZK
Zvolte měnu
CZK
EUR
Svět větrání na jednom místě
720 520 352 Po–Pá, 8–16:30 hod.
Nakupte ještě za 4 000 Kč
a dopravu máte zdarma
0 Kč
s DPH
0
V nákupním košíku aktuálně nic nemáte.
Potřebujete poradit s výběrem? Vyzkoušejte naši poradnu.
Menu

Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy

Našim koncovým zákazníkům nabízíme pohodlné odstoupení od kupní smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží. Zjistili jste, že vám zboží nevyhovuje? Žádný problém. Nejen, že vám rádi poradíme, ale zboží nám můžete vrátit (pokud možno s původním obalem). Nemusíte se tak stresovat, pokud jste zjistili, že produkt nevyhovuje.

Jak na to? Jednoduše.

Do 30 dnů od převzetí zboží je potřeba alespoň poslat e-mail a následně odeslat zboží zpět a s ním tzv. odstoupení od kupní smlouvy. Abychom vám to maximálně ulehčili, připravili jsme vzorový dokument. Kde jsou znázorněna místa, která je potřeba vyplnit a přiložit ke zasílanému zboží.

Vzorové odstoupení od kupní smlouvy naleznete také zde.

Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách. A pokud máte jakýchkoli dotaz, nebojte se nám zavolat na 720 52 03 52 nebo nám napište na e-mail info@ventilatory.cz.

 



Odpovědnost za vady zboží a záruka

  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození zboží nepřebírat. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
  • Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky a její délka je stanovena na 24 měsíců od data vystavení daňového dokladu, nikoliv pro firmy (nákup na IČO).
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy, a to
    • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
    • přiměřeným snížením kupní ceny
    • náhradním dodáním zboží
    • odstoupením od smlouvy
  • Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.
  • V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží doporučujeme použití originálních obalů. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna. 



Postup reklamace

  • Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup
    • Ve vlastním zájmu prosím zasílejte reklamované produkty (ventilátory, elektromateriál atd.), zasílejte na naší adresu. Zboží zasílejte nejlépe v originální obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě.
    • Vadné zakoupené zboží zasílejte na adresu: DALAP s.r.o., Sokolská 30, 436 01 Litvínov - Šumná nebo může zboží donést do prodejny na adrese: VENTILATORY.cz (DALAP s.r.o.), Věštínská 1611/19, Praha 16 - Radotín (zboží je taktéž možné zaslat přímo na prodejnu).
    • Při osobním předání reklamace předložte kupní doklad (fakturu nebo daňový doklad) a je vhodné zboží předat včetně původního obalu pro snadnější zaslání do servisu.
    • Posouzení oprávněnosti reklamace a celková vizuální kontrola reklamovaného předmětu naším technikem.
    • Zapsání do reklamačního protokolu všech nezbytných údajů z přiložených dokladů (faktura, průvodní dopis, atd.)
    • Oprava, popřípadě výměna nebo čekání na náhradní díl. V krajním případě vystavení dobropisu.
    • Odeslání reklamace zpět k zákazníkovi na náklady společnosti a informování zákazníka e-mailem nebo telefonicky o vyřízení reklamace.

Pro rychlé vyřízení reklamace můžete využít formulář pro přihlášení do svého účtu ("Můj ůčet") v záložce reklamace a kliknutí na "Nová reklamace". Nebo také stačí použít tištěný formulář pro vyřízení reklamace, který si můžete stáhnout zde.

Reklamaci není možné uplatnit v těchto případech:

  • vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace
  • při nevhodném používání výrobku nebo nedodržení stanovených pokynů výrobcem či dodavatelem
  • při neodborné instalaci, manipulaci nebo zanedbáním péče o zboží - instalaci smí provádět osoba k tomu způsobilá a proškolená
  • pokud je zboží poškozeno živly
Zeptejte se na cokoliv
Ingrid Liebichová Fantová
Ingrid Liebichová Fantová
Poradím s výběrem i technickými zádrhely
720 52 03 52 (Po–Pá, 8–16:30 hod.)
Doprava zdarma
při nákupu nad 4 000 Kč
Zboží skladem zítra u vás
při objednávce do 13:00
Detailní návody a poradna
vše o větrání na jednom místě

Vzduchotechnické tipy, vychytávky a návody. Jednou za čas přímo do e-mailu.

Zadejte e-mail
Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů .
Věštínská 1611/19
153 00 Praha 16 - Radotín
Business Park Radotín
vjezd za Penny Marketem

Po–Pá, 8–16:30

8123 výdejních míst po celé ČR a SR
Mapa 878 1425 1043 500 965 823 1292 1197
Hotově
Dobírka
Kartou
Převodem
... a kartou zaplatíte i na naší prodejně.
Nahoru