
Ještě nejste našim registrovaným zákazníkem? Zaregistrujte se a získejte 100 Kč na první nákup.
Ještě nejste našim registrovaným zákazníkem? Zaregistrujte se a získejte 100 Kč na první nákup.
Některé produkty jsou bohužel příliš velké nebo objemné na to, abychom vám je mohli poslat po běžném přepravci. Pro tyto případy je nutné zvolit individuální nadrozměrnou dopravu, která se postará o rychlé a bezproblémové doručení téměř jakéhokoli zboží v jakémkoli množství na vámi zvolenou adresu. O přesném čase a způsobu dodání vás budeme samozřejmě co nejdříve informovat.
O výši konečné ceny za dopravu vás budeme dopředu informovat telefonicky nebo e-mailem, a samozřejmě ji také najdete na vystaveném dokladu.
Přepravní společnost DPD vám doručí zásilku na vaší adresu. Kdy a v jaký čas vám budou balík doručovat, informuje řidič telefonicky nebo SMS zprávou.
Pokud s časem doručení nebudete spokojeni, můžete se s kurýrem domluvit na jiném čase, popřípadě vám nechá po domluvě zásilku na výdejním místě či depu DPD.
Uloženka je služba, která provozuje výdejní místa pro osobní odběr zásilek. Zboží si tak vyzvednete na zvoleném výdejním místě, doba dodání na výdejní místě je v rozmezí 2 - 5 dnů. Vaše zásilka je na výdejním místě následně uložena po dobu 7 dní.
Zásilkovna je podobná služba jako uloženka. Jedná se o síť partnerských prodejen, na kterých si můžete vyzvednout zboží zakoupené v našem e-shopu. Doba doručení bývá do 48 hodin a zásilka je zde pro vás uložena 7 dní.
Česká pošta doručí balík na vaší adresu, kterou jste nám zadali při objednávce. Konkrétní datum a čas bude dopředu upřesněn SMS zprávou / e-mailem přímo od pošty. Pokud vás pošťák nezastihne, nemusíte mít obavy, zásilku nechá na nejbližší poště a budou vás informovat o uložení zásilky SMS zprávou, e-mailem i papírově.
Česka pošta doručí zásilku na vámi vybranou poštu. Hned jak bude připravena k vyzvednutí, informují vás SMS zprávou a e-mailem. Následně je již pak na vás, kdy si balík vyzvednete, bude tam uložen po dobu 7 dní.
Na poštovní přepážce se prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla avizována zásilka), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky. Doporučujeme si nachystat peníze přesně v ceně dobírky nebo můžete platit také kartou.
Jednoduchá a bezpečná cesta úhrady Vaší objednávky.
Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, která platbu zprostředkuje.
Po odeslání objednávky Vám obratem zašleme údaje pro provedení platby (číslo účtu, variabilní symbol a částku). O průběhu vyřizování objednávky Vás budeme informovat na Vaši emailovou adresu.
Po–Pá, 8–16:30 hod.