info

Ještě nejste našim registrovaným zákazníkem? Zaregistrujte se a získejte 100 Kč na první nákup.

×
602 680 017 (Po–Pá, 8–16:30 hod.)
CZK
Zvolte měnu
CZK
EUR
Svět větrání na jednom místě
602 680 017 Po–Pá, 8–16:30 hod.
Nakupte ještě za 4 000 Kč
a dopravu máte zdarma
0
Košík
0 Kč s DPH
V nákupním košíku aktuálně nic nemáte.
Potřebujete poradit s výběrem? Vyzkoušejte naši poradnu.
Menu

Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy

Našim koncovým zákazníkům nabízíme pohodlné odstoupení od kupní smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží. Zjistili jste, že vám zboží nevyhovuje? Žádný problém. Nejen, že vám rádi poradíme, ale zboží nám můžete vrátit (pokud možno s původním obalem). Nemusíte se tak stresovat, pokud jste zjistili, že produkt nevyhovuje.

Jak na to? Jednoduše.

Do 30 dnů od převzetí zboží je potřeba alespoň poslat e-mail a následně odeslat zboží zpět a s ním tzv. odstoupení od kupní smlouvy. Abychom vám to maximálně ulehčili, připravili jsme vzorový dokument. Kde jsou znázorněna místa, která je potřeba vyplnit a přiložit k zasílanému zboží.

Vzorové odstoupení od kupní smlouvy naleznete také zde.

Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách. A pokud máte jakýkoliv dotaz, nebojte se nám zavolat na 602 680 017 nebo nám napište na e-mail info@ventilatory.cz.

Odpovědnost za vady zboží a záruka

  • Doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu výrobku, zkontrolujte stav zboží a v případě poškození ho nepřebírejte.
  • Naše odpovědnost za bezvadnost zboží se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené jejich používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
  • Odpovídáme za to, že zboží nemá ke dni doručení vady. Tuto odpovědnost máme 24 měsíců.
  • V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, máte právo požadovat opravu nebo výměnu vadného zboží. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.
  • Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech: vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili v předpisech stanovené lhůtě, případně je zjevné, že ji odstranit nezvládneme či nestihneme; vada se projevuje opakovaně; vada je podstatná. Odstoupit od smlouvy nejde, pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.
  • V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží doporučujeme použití originálních obalů. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.

Postup reklamace

Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:

  • Ve vlastním zájmu prosíme reklamované produkty (ventilátory, elektromateriál atd.), zasílejte na naši adresu. Zboží zasílejte nejlépe v originální obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  • Vadné zakoupené zboží zasílejte na adresu: DALAP s.r.o., Sokolská 51, 436 01 Litvínov – Šumná nebo můžete zboží donést do prodejny na adrese: VENTILATORY.cz (DALAP s.r.o.), Věštínská 1611/19, Praha 16 - Radotín (zboží je taktéž možné zaslat přímo na prodejnu).
  • Při osobním předání reklamace předložte kupní doklad (fakturu nebo daňový doklad) a je vhodné zboží předat včetně původního obalu pro snadnější zaslání do servisu.
  • Posouzení oprávněnosti reklamace a celková vizuální kontrola reklamovaného předmětu naším technikem.
  • Zapsání do reklamačního protokolu všech nezbytných údajů z přiložených dokladů (faktura, průvodní dopis atd.)-
  • Oprava, popřípadě výměna nebo čekání na náhradní díl. V krajním případě vystavení dobropisu.
  • Odeslání reklamace zpět k zákazníkovi na náklady společnosti a informování zákazníka e-mailem nebo telefonicky o vyřízení reklamace.

Pro rychlé vyřízení reklamace můžete využít formulář pro přihlášení do svého účtu ("Můj účet") v záložce reklamace a kliknutí na "Nová reklamace". Nebo také stačí použít tištěný formulář pro vyřízení reklamace, který si můžete stáhnout zde.

Reklamaci není možné uplatnit v těchto případech:

  • vypršela-li doba k uplatnění reklamace
  • při nevhodném používání výrobku nebo nedodržení stanovených pokynů výrobcem či dodavatelem
  • při neodborné instalaci, manipulaci nebo zanedbáním péče o zboží – instalaci smí provádět osoba k tomu způsobilá a proškolená
  • pokud je zboží poškozeno živly
Zeptejte se na cokoliv
Ingrid Liebichová Fantová
Ingrid Liebichová Fantová
Poradím s výběrem i technickými zádrhely
602 680 017 (Po–Pá, 8–16:30 hod.)

Vzduchotechnické tipy, vychytávky a návody. Jednou za čas přímo do e-mailu.

Zadejte e-mail
Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů .
Věštínská 1611/19
153 00 Praha 16 - Radotín
Business Park Radotín
vjezd za Penny Marketem

Po–Pá, 8–16:30 hod.

27621 výdejních míst po celé ČR a SR
Mapa 2766 5451 3156 2240 2964 2768 4258 4018
Hotově
Dobírkou
Kartou
Převodem
... a kartou zaplatíte i na naší prodejně.
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.
Nahoru