DOPORUČENÍ PRO VÁŠ BEZPEČNÝ A KLIDNÝ NÁKUP U NÁS
Dostupnost. Bezpečnost. Objednání. Platby.
Dostupnost zboží a skladové zásoby
- Aktuálně máme převážnou většinu nabídky standardně dostupnou.
- Zásobeni jsme dostatečně a i v následujících týdnech by zboží mělo být dostatek.
Bezpečnost na pobočce, výdejním místě a skladě
- Všichni naši kolegové nosí povinně zakrýté dýchací cesty. Důsledně toto kontrolujeme. Všechna tato opatření požadujeme i po ostatních, kteří vstupují na sklad (řidiči, dodavatelé apod.).
- Při vyzvednutí objednávky na pobočce či výdejním místě pouštíme maximálně 3 - 5 lidí s doporučenými odstupy.
Bezpečnostní pokyny pro vyzvednutí zboží
- Při vyzvedávání zboží vás prosíme, abyste:
- se nezdržuovali v těsné blízkosti jiných osob a dodržovali odstup alespoň 2 metry
- vstupovali pouze se zakrytím dýchacích cest (rouška, šátek, respirátor apod.)
- dodržovali aktuální doporučená hygienická nařízení (opatření)
Jak doporučujeme postupovat s objednávkou pro rychlé doručení
- Pokud vás tlačí čas a potřebujete objednávku co nejdříve, objednejte si zboží online, zaplaťte ideální online kartou a nechte poslat klasickou přepravní společností, popřípadě si objednávku vyzvedněte na naší prodejně nebo výdejním místě.
- Při výběru osobního odběru, je možné objednávku zaplatit předem bankovním převodem nebo online platební kartou, z bezpečnostních důvodů není možné objednávku platit až na prodejně nebo výdejním místě. V nouzových případech pouze kartou.
- Pobočka a výdejní místo fungují z bezpečnostních důvodu pouze jako výdejny.
Způsoby plateb
- Upřednostňujeme platby předem (bankovní převod, online platební karta) pro ochranu vaší i našich kolegů.
- Aktuálně povolené platební metody jsou vidět v košíku.
- Pokud si přeci jen vyberte způsob úhrady dobírkou, u všech přepravních společností je aktuálně možné dobírku uhradit pouze platební kartou. Přepravci nepřijímají hotovost.
Otevírací doba pobočky a výdejního místa
- Pobočka je otevřena pro výdej zboží v normální otevíracích hodinách, stejně jako výdejní místo.
- Při osobním odběru na prodejně nebo výdejním místě prosím dodržujte doporučené odstupy 2 metry a dbejte na svou ochranu i ochranu našich kolegů.
Postup při řešení reklamace nebo vrácení zboží
- Reklamované či vrácené zboží doporučujeme aktuálně posílat klasickým přepravcem nebo českou poštou.
- Jak na to? Řiďte se postupem reklamace.
- V kritických případech je možné reklamaci také přijmout na pobočce nebo výdejním místě.